От 1 януари 2020 г. се променят условията за пенсиониране, местните данъци и размера на минималната заплата
Промени в условията за пенсиониране, нов размер на минималната заплата и ръст на учителските възнаграждения,...
Промени в условията за пенсиониране, нов размер на минималната заплата и ръст на учителските възнаграждения,...
С 15 ст. скача водата в Смолянско, от месец януари 2020г. кубик вода вече ще струва 2,62 лв., при сегашни...
Недялко Славов:„2020 да бъде година,в която утвърждаваме изконните български ценности – патриотизъм,...
УВАЖАЕМИ ГРАЖДАНИ НА ОБЛАСТ СМОЛЯН , В навечерието сме на светлите Рождествени и Новогодишни празници!...
Премиерът Бойко Борисов направи днес инспекция на ремонтираните над 36 км от третокласния път III-866...
В навечерието на Рождество Христово и Новата 2020 година всеки един от нас отправя своите най–искрени...
Подпорни и защитни стени, като част от мерките за предпазване от наводнения, са изградени в Смолян, Златоград...
Туристи стават миньори, показват им как траките са обработвали руда през Бронзовата епоха С над 3,5...
Областният управител Недялко Славов, заедно с екипа си и ръководители на държавни институции от региона,...
Минималната работна заплата ще нарасне до 610 лв. от 1 януари 2020 г. Правителството реши, че размерът...
С решение на Министерски съвет от вчера са отпуснати общо 11 577 804 млн. лв. допълнително по бюджета...
Цената на водата се вдига в 24 града. Увеличението ще бъда до 9 на сто и ще влезе в сила от началото...
По-нови статии … 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 … Повече статии