Не са много у нас дизайнерите, на които дарбата е предадена по наследство, но Радослава Лазарова от Смолян е една от тях. “Аз и ти” е техният семеен бранд, а родителите ѝ са моделиери на сватбени рокли, в резултат на което Ради никога не е живяла в среда без игли, конци, платове и ножици. Съвсем логичният резултат от това е нейната собствена модна къща “Блинк”, която беше представена от проф. Любомир Стойков.
Оказа се, че красиви и известни българки вече са “трупали точки” на световни събития с уникалните рокли на Ради Лазарова. Готова е първата фотосесия на “Блинк”, лице на която е актрисата Саня Борисова. Красавицата беше пестелива на думи, но с усмивка разказа за дванайсетте часа пред фотообектива: “Всичко започна в Операта, смених много рокли, но само им се радвах, забравих да се уморя! Накрая видяхме, че незнайно как сме пропуснали още един прекрасен тоалет, в който се влюбих. С тази рокля взех наградата си за дебют на млада актриса във филма “Нокаут” на фестивала в Италия, с нея съм и в този момент.”
Освен булчински рокли Радослава Лазарова радва с творчеството си абитуриентки и VIP-персони. “Всичко започва с рисунката, дори след нея е вдъхновението! Аз залагам на екстравагантния си и различен почерк, признавам си, че моята сила са разкрояването и оразмеряването. Без излишна скромност – имам техника за всичко. Работя само с висококачествени платове, любимите ми материи са коприна, шифон, сатен, тюл – купувам ги основно от Италия и Дубай. Направих си и авторска дантела, която проф. Стойков много харесва”, с игрива усмивка се представи талантливата дизайнерка с фигура на манекен.
“Обичам да правя рокли с гол гръб, голо рамо, ръчни набори. Залагам на А-симетрията, А-силуета, авторската дантела, цветът айвъри ми е любим”, завърши презентацията си Ради.
Според нея тазгодишните абитуриентки трябва да забравят телефоните си, когато отиват да си избират рокля за събитието, и да се доверят на специалистите в бранша. Акцентите на баловете според дизайнерката ще са прозрачните цветове, ръчните набори, актуалните комбинации от черно върху натюр и класическото черно върху червено, т.е. стига да има вдъхновение, възможностите за интерпретация са безкрайни!